Me liksom!

Alltså, jag är sååå sorry att jag inte skrivit på sista tiden, men har varit så upptagen i sommar. Ni vet ju att mitt liv är fullt av spännande saker och jag får knappt en lugn stund!
Men i alla fall har jag lite tid över nu, väntar på att mitt tjooooocka lager mascara ska torka.

Så, vad gör jag idag då undrar ni förstås! Jo, jag ska ut sen och träffa några typer som jag ödmjukt nog lägger ut ett par timmar på. Vi ska typ dricka och spela biljard. Kommer bli sååå kul. Tack vare att jag inte skrivit på ett tag nu så har uppståndelsen kring mig lagt sig lite också, så jag kan gå ut utan mina livvakter ikväll. Ska bli rätt skönt att slippa ha dem i släptåg.
I alla fall, nu ska jag föna håret och lägga ännu ett lager mascara innan jag går ut, vill ju inte se ut som värsta medelklassen liksom som inte har råd att se fräsch ut.
Ni får njuta nu av mitt inlägg här, jag hoppas ha tid snart igen att skriva ett till.
Tänkte även att ni ska få äran att se mitt vackra ansikte. Sjukt snäll jag är!

Lilla jag på väg ut!

Varsågoda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0