Tillbaks!

Alltså, nu har jag ju inte skrivit på evigheter! Trots att jag verkligen vet att ni behöver mig för att klara vardagen bättre. Men det är ju så att om jag ska kunna bli b-kändis så måste jag ju vara väldigt egoistisk, och nu har jag under de veckor jag inte skrivit här övat upp min egoism. Jag har varit så otroligt upptagen att jag bara inte kunnat skriva här. Allt har varit viktigare än att bjuda lite på mig själv till er, oviktiga läsare.
Man skulle nog kunna säga att jag turnerat runt litegrann, varit både här och där och spritt ut ryktet om mig bland er vanliga människor. Jag har träffat mycket nytt folk och de har alla fallit för min enorma charm, från välbildade, högavlönade läkare till alkoholiserat, samhällssnyltande patrask. Jag har verkligen ett stort inflytande på människor jag möter och alla vill få ta del av mitt otroliga liv.

Nu hoppas jag bara att inte allt för många av er, tragiska läsare, har börjat få tankar på självmord och blivit sittande helt apatiska, oförmögna att göra annat än att sitta framför datorn och frenetiskt uppdatera min blogg i väntan på ett nytt inlägg. Men nog kan jag förstå att en del av er tagit skada av mitt o-bloggande, men egentligen bryr jag mig inte så mycket om det. Jag har lyckats bli en riktig egoist som inte bryr mig alls om andras välmående.

Varsågoda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0