Top model 11

Just nu går Top model 11 på 3:an och här sitter jag och tittar. Det stör mig så att de där tjejerna ens får chansen att bli modeller, man ser ju direkt att de totalt saknar potential. Det är lite som att ge tröstpris tycker jag, "Här får ni något bara så vi slipper se er gråta över att ni suger så förbannat", typ.
Eller är det kanske för att trösta er vanliga människor? Om ni får se att de där blåsta brudarna kan bli modeller så kanske ni tror att ni också kan det? Men snacka om att ge falska förhoppningar i så fall.

Men, det är väl bra då om det gör att jag slipper se er gå omkring och gråta över ert elände. Ni har ju trots allt ett litet värde ni också, det är ju tack vare vanliga människor som jag kan bli b-kändis.

Varsågoda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får verkligen många kommentarer på bloggarna dina. :P

2009-01-20 @ 22:02:01
Postat av: Fanny

Ja e sjukt kul :D

2009-01-20 @ 22:05:05
URL: http://fannylol.blogg.se/
Postat av: unknown

I blive on you, du är väll redan B kändis ? ;) Puss goding

2009-10-22 @ 18:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0