Upptagen

Nu behöver jag verkligen skärpa mig! Jag har ju, som ni märkt, knappt uppdaterat min blogg alls de senaste dagarna! Fortsätter jag så här kommer jag ju adrig bli b-kändis, och då kan jag ju lika gärna ta livet av mig nu direkt.
Men alltså, jag är ju faktiskt en mycket upptagen person, det händer så sjukt mycket i en blivande b-kändis' liv så ni kan aldrig tänka er det ens. Än är det det ena, än det andra som ska göras. Knappt att jag får en lugnt stund!

Ni får helt enkelt ha lite förståelse. Dessutom har jag ju faktiskt bett om tips om vad jag ska skriva om här, så att ni får ut mesta möjliga av att läsa här, men jag har då inte sett röken av dessa tips. Jag vet att ni tror att jag klarar av att tillfredställa er dag efter dag med mina ord och att jag vet precis vad ni vill ha, men jag är inte tankeläsare bara för att jag till hälften är gud!
Men visst, ni är väl glada vad jag än skriver...

Varsågoda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv om Politik, det är ett ämne som alltid fungerar!

2009-01-28 @ 14:04:40
Postat av: Calle

Skriv om vad fan som helst bara du skriver :O Du kan skriva om majs :D Eller ost :) Eller majsost :O

2009-01-28 @ 17:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0