Homosexuella.

Idag satt jag med en kompis och kollade runt på internet, plötsligt kom vi in på en sida där någon skrivit om en tidning som RFSL ger ut, tydligen heter tidningen "Kom ut". Titeln uppmanar alltså folk att komma ut med sin sexualitet, vilket jag tycker är en mycket bra uppmaning.

Tänk liksom vad underbart om alla var helt öppna med sin sexualitet, så kunde man liksom låta alla homon vara i en särskild stad, och alla vi normala människor kunde få vara överallt annars. Skilja agnarna från vetet, så att säga. Sen skulle givetvis alla bisexuella också få vara bland homona, för inte fan vill man gå ut på stan och helt plötsligt ha en tjej kring halsen som försöker smeta ner en med sin rinniga vagina. USCH!
Jag kan verkligen inte förstå folk som tycker det är okej att homon till exempel får duscha ihop med andra, vanliga människor. Alltså, om jag har varit och tränat eller något, och sedan ska duscha i den offentliga duschen, vilket jag i och för sig inte gör eftersom det är så SJUUUKT ohygieniskt att duscha på sådana ställen men OM jag gjorde det då, och så kanske det kommer ett äckligt homo och börjar taffsa på mig och försöker våldta mig där i duschen. Ska man verkligen behöva gå och vara rädd för sånt!?
Okej, är man skabbig nog att duscha i en offentlig dusch så tycker man säkert inte det är äckligt att bli våldtagen av en av samma kön heller, men ändå liksom. Det ska ändå inte behöva hända, och jag skulle hellre duscha med killar och bli våldtagen av dem, än tjejer. Med killar är det ju naturligt i alla fall, och de kan ju inte hjälpa deras drifter på samma sätt heller. Jag menar, killar BEHÖVER ju få sig något ibland och då är det klart att man får ställa upp.

Sen finns det de som säger att bara för att någon är homo så är de ju inte med vem som helst av samma kön. Det är ju sååå fel! Liksom, hur stora chanser har ett homo att få sig något? Klart de blir desperata till slut och ger sig på vem som helst, de blir ju som djur! Säkert tar de djur till slut också, och jag vill verkligen inte att min katt ska falla offer för ett homo!
Man borde göra som han Hitler gjorde under världskriget, och typ märka alla homon med någon symbol, typ den där regnbågen de tjatar om och har överallt. Fullt synlig skulle den vara, inte sådär mesigt som Hitler gjorde och tatuerade på armen, det är ju hur lätt som helst att dölja, nej de borde få den intatuerad i pannan! Ja, hela ansiktet borde bli täckt av såna där regnbågar!
Då skulle man veta direkt att man ska hålla sig undan! Förresten borde de vara glada, jag tycker ju att de ändå kan få leva i en liten egen stad. Då kommer de ju dö ut ganska fort också eftersom de inte kan få ungar. Men de får ju ändå leva sina liv tills de dör av sig själva, istället för att man har typ skyddsjakt på dem.

Aja, jag är i alla fall stolt över att vara heterosexuell och därmed normal! Folk som inte håller med mig om detta borde också skickas iväg till Homotown och få dö där!

Varsågoda!


Kommentarer
Postat av: veronica

vadå vi hetro vanliga människor va fan väx up!!!! Tror du verkligen att en lesbisk kvinna skulle vålta dig???????? hahahaahahha dom är intresserade av lesbiska tjejer inte hetro tjerer hallå!!!!!!! Alla har fan rätt att bo vad dom vill och inga homosexesuella ska flytta till en annan stad fan väx up och lär dig saker du är så jävla okunig....



D.S jag är hetro..... get fucking life

2009-09-02 @ 14:55:36
URL: http://veronicalindrot.blogg.se/
Postat av: Anonym

vidriga jävla horjävel !

2009-09-04 @ 15:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0