Kräkpåsar

Jag har typ en "kompis" som fått för sig att passa en unge halva sommaren eller något sådant. Hon tycker att det är helt underbart att ha hand om den där klängiga lilla apan på tre år, som bara gnäller och gråter och däremellan är hyper som något extacyoffer.
Jag förstår verkligen inte grejen med äckliga ungar. Liksom, vem vill ha hand om skrikande små bajspaket? De är ju verkligen som en hundbajspåse med tuta på eller nåt. Helt sjukt ju. Och dessutom förstör de mammornas kroppar, ger dem värsta bristningarna på magarna och så, sjukt äckligt! Jag begriper i alla fall inte hur någon kan vilja förstöra sin kropp för en kräkmaskins skull.

Om jag någonsin skulle skaffa ungar, vilket jag ju nästan är tvungen att göra, sjukt synd liksom att inte föra vidare mina perfekta gener. Bästa vore ju att fixa en liten klonarmé av mig, får väl se om det går att fixa i framtiden. Aja, om jag ska skaffa mig ungar så ska jag fan låta nån annan bära den i sin mage, jag vill inte ha en sådan liten parasit i kroppen som inte ger en annat tack när den kommer ut än att förstöra ens nattsömn med en massa skrik.. Sen ska någon annan få ta hand om den också, tills ungen blivit gammal nog att klara sig själv. Givetvis ska jag bestämma hur de ska sköta om ungen, men jag vill inte komma i närheten av det äckliga lilla krypet föränn det blivit åtminstone tio år gammalt.
Alltså skulle det bli typ att de plockar ut ett ägg eller vad som nu krävs för att fixa en unge, sen efter knappt elva år så får jag en färdig unge och slipper allt obekvämt med den. Givetvis ska jag inte ta hand om ungen själv då heller, men då kan jag ju liksom börja träffa den och så..

Aja, jag förstår i alla fall inte hur man frivilligt kan ta hand om någon annans barn, eller ens ens eget. Fast om jag skulle bestämma mig för att avla fram ett litet kryp så skulle väl typ alla stå på rad för att få ha den lilla parasiten inuti sig bara för att det vore min liksom. Och det kan jag faktiskt förstå, men aja...
Ungar borde helt enkelt inte släppas ut i världen föränn de är minst tio år gamla och slutat vara så där otroligt äckliga och bara förstör allt. Man kunde ju ha något litet läger där de får växa upp och där man låter samhällets bottenskrap ta hand om ungarna. Missköter de sig så kan man ju ha olika straffmetoder för dem, typ ingen mat på hela dagen kunde vara ett straff om de bara gjort något litet fel med ungarna, sen kunde man ha olika beroende på hur illa de sköter sig. Typ amputation av händerna och sånt, och är det riktigt illa så får man väl ha ihjäl dem på något riktigt plågsamt sätt, hihi.

Sen skulle inte alla få skaffa ungar heller, om någon ful människa blir med barn skulle den straffas med döden direkt, för inte fan vill väl någon att det kommer ÄNNU fler fula människor till världen?
Aja, orkar inte mer om detta nu. Blir typ illamående bara jag tänker på de små missfostren.

Varsågoda!

Kommentarer
Postat av: Frida

Varför får jag en känsla av att du skrev nästan helt å hållet mina åsikter om barn här? xD

2009-08-09 @ 14:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0