Hihi!

Alltså, jag är så otroligt populär liksom, folk hör av sig hela tiden typ och vill träffa mig och så. Blir så glad att folk förstår hur cool jag är liksom, bra för er att ha en perfekt förebild faktiskt! Även om ingen någonsin kommer komma i närheten av min storhet så är det ju bra att så många försöker.

Idag har jag varit hemma bara och tagit det lugnt, behövs verkligen ibland! Som igår liksom, helt plötsligt stormas min lägenhet av en massa fans som inte kunde vänta med att träffa mig. De var typ helt besatta! Men snäll som jag är så släppte jag in dem och lät dem beundra mig ett par timmar, vad gör man inte för sina fans, hihi.

Så, min dag i korthet:
Började med att gå upp vid halv nio, lite sent, men jag sov inte så bra inatt. Gjorde mig en kopp kaffe och satt på sängen och bara njöt!
Sen blev det en liten promenad runt området här, riktigt nice!
Kom hem igen efter en timme ungefär, pallade inte med alla som typ stirrade ögonen ur sig när de fick syn på mig, hihi.
I alla fall, hemma igen så la jag upp sju oliver i en skål, och lite nötter i en annan och så satte jag mig framför TV:n. Är riktigt kul att se folk på TV ibland, som tror att de är något. De verkar inte fatta att TV inte alls är något som bara kändisar och häftiga människor är med i, liksom det finns ju program där bara looosers är med, som "Färjan", "Talang" och "Nyheterna". Så himla lame liksom!
Och så nu sitter jag här, avvarar ett par minuter åt att skriva om mitt liv, till er. Visst är jag snäll! Hihi.

Varsågoda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0