Idol eller?

Jag sitter och ser på repriserna av Idol. Jag blir så himla irriterad på juryn alltså! De skickar ju vidare folk bara sådär! Typ ingen som de skickat vidare kan ju sjunga, helt sjukt. Känns som att jag borde ställa upp nästa år så de har en värdig deltagare i alla fall. Kanske är dags att Sverige, ja världen, får höra min sköna stämma och folk lär sig vad det innebär att sjunga vakcert!

Aja, ska titta klart på det nu, sen är det dags för mig att förära människorna med ett litet cafébesök. Kan tyvärr inte berätta vart jag ska, skulle bli så jobbigt med alla er fans som skulle stå och skrika och vilja ha autografer medans jag sitter där på värsta dejten. Sorry, hihi!

Varsågoda!

Kommentarer
Postat av: Mattiaz

SKAFFA DEJ ETT LIV LUDER!!

2009-09-13 @ 15:47:59
URL: http://mattixstylingtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0