En produktiv dag!

Hejhej små läsare!

Eftersom jag är sjuk så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt idag. Har gjort lite saker som är svåra att hinna med annars, jag har ju ett fullspäckat schema som ni vet. Blir inte mycket vila i en blivande b-kändis' liv inte!
I alla fall, idag har jag, förutom att göra livsnödvändiga saker som att äta, andas och sminka mig, vattnat mina blommor, kokat och druckit en liter kaffe (givetvis koffeinfritt, då det annars är vätskedrivande och därmed inte bra för hyn, hihi), tagit en sjukt lång dusch och lyssnat på musik. Så himla soft! Känner verkligen att jag gjort något fint för mig själv idag, och för mina blommor givetvis!


Kaffe! Hihi

Aja, jag har sjukt ont i huvudet nu och orkar inte skriva mera här, ni får hålla till godo helt enkelt, hihi!

Varsågoda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0