Cowboybilder!

Okej, jag har tagit mig samman och beslutat att trots allt fixa inlägg om min helg. Jag var ju uppe i Torsby förra helgen och utfodrade cowboys ute i bushen. De hade tagit sig dit för att skjuta banditer och andra farligheter.
Givetvis blev jag lite av en ljuspunkt i deras liv där, och de nyttjade tacksamt alla de tjänster jag stod för ihop med min mor. Det kändes bra att vara där, lite som samhällstjänst, hihi.

Var skönt också att komma bort ifrån bebyggelsen ett tag, blev lite mer lugn och ro. Inga som sprang efter mig för att få autograf och sånt där i skogen ju.  Aja, bilder var det, och det kommer här!


En cowboy laddar om geväret medans en annan övervakar, hihi.


Lite cowboymingel medan revolvrarna får kylas ner mellan skottsalvorna ;)


Ett litet gruppkort efter en lång dags banditskjutande.

Det var väl det, visst är det så coolt med cowboys! Hihi!

Vill påminna er alla en gång till att rösta på mig som veckans blogg! Det gör ni här ;)

Varsågoda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0