Machogirl is on a mission!

Snart ska jag åka upp till Torsby, där mina föräldrar bor. Kommer väl bli kul, de är typ de enda som inte enbart ser på mig som en fulländad stjärna värd att tillbe, de ser mig ju också som deras dotter, hihi. Nice med omväxling liksom.

Så, vad ska jag dit och göra förutom att förgylla mina föräldrars tillvaro undrar ni förstås! Jag ska sitta ute i bushen på lördag och söndag och förse en massa skjutglada cowboys med mat och dryck, hör och häpna. Egentligen är det inte så konstigt som det låter, för det verkar ju helt osannolikt att jag skulle agera caféteriapersonal åt någon, men det hela handlar om att jag ödmjukt delar med mig av min underbara personlighet till dessa herrar som söker sig till den stora ödemarken för att utrota elaka indianer och ilskna prärievargar. När de visar ett sådant hjältemod måste ju någon ge dem lite uppskattning, och då gör jag det genom att närvara!
Kommer nog bli ganska kämpigt för mig då jag fortfarande mår lite halvdåligt, men man måste ju offra sig ibland och jag kan inte missa ett enda tillfälle att dela med mig av mig själv ju!

Kommer fixa lite bilder från tillställningen som ni får ta del av någon dag framöver! Visst är jag sjuuuukt snäll!

Varsågoda!

Kommentarer
Postat av: Elin

Elaka indianer?! Ska de skjuta min befolkning?! :O

2009-09-10 @ 11:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0