På tapeten!

Som ni kanske vet så måste ju en blivande b-kändis hänga med i utvecklingen, inte missa något av det senaste i världen liksom. Jag har verkligen ansträngt mig för att följa varje ny trend och tycker att jag lyckas ganska bra, jag äter typ värsta hälsosamt, något som varit på tapeten värsta länge, och så använder jag retrouttryck som "på tapeten", så himla niiiice!
Men nu på sista tiden har det varit så sjukt mycket prat om den där grisinfluensan eller vad det nu var, galtinfluensa kanske? Vad den nu än heter så har jag förstått att den är något utav största modet just nu, så jag tänkte typ "Varför inte fixa den då!?", och så gjorde jag ett försök att leta rätt på den. Sprang omkring på sjukhus hela söndagen för att hitta en sån där spruta man tar för influensan, men de sa att det bara finns sprutor att ta för att INTE få den!
Fattar liksom inte, varför skulle någon inte vilja ha den när den är på varje löpsedel och alla pratar om den? Måste ju innebära sjukt mycket status att få den!
I alla fall så lyckades jag hitta en sjukling till slut som jag hoppades skulle smitta ner mig, och det verkar typ ha lyckats! Jag känner mig ganska sjuk, har ont i halsen och nacken och så, lite hostig och rosslig liksom. Tror till och med att jag lyckats få lite feber! Känner mig så himla cool!
Jag säger bara :

GO GALTINFLUENSAN (eller vad den nu heter, daah!) !

Får väl se om jag blir mer sjuk, eller om det bara är en vanlig tråkig förkylning..
Någon av er läsare som lyckats få den där influensan och kanske vill dela med sig av lite baciller? Hihi.

Varsågoda!


Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHA :D

2009-09-01 @ 23:09:50
URL: http://janai.blogg.se/
Postat av: mmautildah

Sjukt tråkig blogg.

2009-09-01 @ 23:18:18
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Therese

antingen så har du en väldigt dålig humor eller så är du så korkad att du verkligen vill få svininfluensan som den heter bara för att få uppmärksamhet i landet. Det finns dom som är allvarligt sjuka av den och i värsta fall så dör man.

2009-09-01 @ 23:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0