Filbunke!

Vilken härlig morgon det har varit va!
Jag gick upp vid halv 8 och plockade undan lite i köket och så innan jag gjorde frukost och så. Ni vet, även blivande b-kändisar och tillika halvgudar sköter om sina hushåll ibland. Och det där med att göra sin egen mat tycker jag är hur viktigt som helst, så man vet vad man får i sig liksom, hihi.

I alla fall, till frukost blev det två salta kex med ädelost på, en kopp koffeinfritt kaffe och ett äpple. Helt otroligt gott var det!
Sen har jag mest slappat framför TV:n och diskat, blir en ganska lugn dag hela dagen i dag. Blev mycket dag där, hihi!
Nu äter jag lunch, en filbunke med rårörda lingon. Så underbart det smakar! Och så himla enkelt att göra liksom, och alltid ha filbunke i kylskåpet! Måste vara typ världens enklaste, billigaste, godaste mat. 

 
Filbunken =)

Aja, nu ska jag pyssla med annat.

Varsågoda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0