Vote for me!

Sorry lovers! Har varit sjukt busy denna veckan, hängt på sjukhuset lite och sett till att de som jobbar där fått det lite roligare, hihi. Har också livat upp i väntrummen med min närvaro, blev verkligen uppskattat! Helt enkelt, bloggen får komma i andra hand ganska ofta, för ofta verkar det som.

Lovade ju att lägga upp bilder på lite cowboys som jag underhöll i helgen som var, men det har inte blivit av än, jag hoppas jag kan hinna med det imorgon. Håll ögonen öppna!

Just nu vill jag mest informera er kära läsare om att ni kan gå in och rösta på mig som veckans blogg! Vore sjukt nice att vinna det ju, men då krävs ert engagemang. Vet ju att ni älskar mig, men er kärlek räcker inte för att jag ska vinna, så RÖSTA! Bästa röstaren kanske får ett litet pris av mig, vem vet, hihi ;)

Varsågoda!

Kommentarer
Postat av: H

jag har röstat. Jag verkar vara en enda som gjort det också så jag kan ta priset..

2009-09-13 @ 11:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0